top of page

Mijn persoonlijke weg

Mensen spreken vaak over spiritualiteit, mooi woord. Maar wat betekend het nou? In tijden van verwarring kunnen er eindelose discussies ontstaan over wat we nu precies bedoelen met spiritualiteit, yoga en meditatie. Voor mij is spriitualiteit, de persoonlijke bewandeling van een pad.

De persoonlijke weg, die steeds weer samen komt en gedeelt word met anderen. Vanuit een sterk gevoel en weten, waar we eigenlijk geen vragen meer hebben. Gewoon samen zijn en het beste met elkaar voor hebben. Ongebonden,

Wat maakt mij nu mij? Mijn interesses, m n komen en gaan. Mijn manier van m n rust vinden,

Facebook - Untitled
Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean
  • RSS Clean
bottom of page